10 oktober

hipp hipp hurra för mig! nu mera är jag en arbetande kvinna :D haha. fick jobbet, grattis till mig. kommer kännas så jävla skönt när pengarna rullar in på kontot. att både ha roligt och tjäna pengar är aldrig helt fel? ikväll ska det firas, jag ska inte bara köpa chips utan dipp också, haha. det kallar jag fest! mina kära vänninor ska kalasa till det i malmö ikväll, men icke jag, för imorgon är det jobb igen. snart tjejer, då smäller det! ;) blir mys med baby istället. nu ska jag sätta igång med hemmafru jobbet, nämligen diska, tvätta och städa. inget liv alls om jag ska vara helt ärlig! så roligt ska jag ha denna fredag! 


                                                                       me and my darling! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0