13 oktober

Goodmorning :)
vaknade av att min kära chef ringde och talade om vilka dagar jag ska arbeta, det blir hela veckan ut, till och med lördag och söndag ;) men det blir skönt när pengarna rullar in, fullerulle! blir nog att jag och baby åker till mamma på fredag, skulle egentligen dit på lördag eftersom min halvpappa fyller år, men nu ska jag jobba och sen på kvällen ska vi på jobbet ut och kalasa till det lite! naaajs. ska snart klä på mig och ta min hoj hem till malin, alltid lika trevligt! :D men nu måste jag ta ut tvätten, puss!



nothing feels right when im not with you, sick of this dress and these Jimmy Choos.
taking them off cause i feel a fool, trying to dress up when im missing you.
in bed i lay, with nothing but your t-shirt on...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0