15 oktober

   . . ... goderafton bloggnördar! (:
mitt hue snurrar, känner mig helt död. lite massage hade inte suttit helt fel ;) eller goooodis. hade kunnat trycka i mig något nu. tror bestämt att min kära älskling har gömt lite chokladbollar i skåpet över spisen! ska kolla det sen! blev jätteledsen innan, vi hade nämligen tänkt åka med oslofärjan nu snart, hittade biljetter på blocket, 1500;- för 2 personer. men killen hade sålt dom en halvtimme tidigare! ;/ åh. jävla otur. men inte ska vi klaga över det, imorgon ska vi till polisen för att fixa ett nytt pass till mig, om jag är riktigt snäll kanske vi kör inom statiol och köper något, oj oj. nu ska jag gå och göra ingenting :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0