21 oktober

jag har fått en tankeställare, igen. innan handlade det om varför kalle anka aldrig har några byxor på sig men direkt när han kommer ut ur duschen så måste han ha en handduk om sig downstears. min andra tankeställare är, hur orkar man tycka att allt är så dåligt? missförstå mig inte nu, för självklart får man tycka synd om sig själv ibland, som jag gör idag, bakfull och jävlig. det jag menar är att man någon gång i allafall kan njuta, älska, och tycka att allt är jävligt underbart? sluta klaga och tycka så jävla synd om sig själv när man inte gör något åt det? det liv du lever har du själv valt! saker hade kunnat se annorlunda ut om du handlat på annat sätt. uppskatta människorna runt omkring dig, vela inte, slå på stort. gör något åt det och sluta vara så jävla kräsen, det ska jag försöka börja med i alla fall!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0