3 oktober

    .. . . .  godmorgon era bloggnördar! :)

1 oktober var jättemysig, baby bjöd ut mig på restaurang och sedan var det mys hemma hos mig <3 firade ett halvår plus att vi inte nu hade träffas på två veckor. det var hur mysigt som helst, tack baby! igår jobbade jag på harrys, sjukt mycket folk på en torsdag? gamlingarna släppte loss, men det var en speciell kväll igår så det berodde på det. fast var en aning förbannad på hur kvällen startade men lillie fick muntra upp mig, najs! vet inte om jag ska cykla hem till malin/jennie, på ett sätt vill jag men då måste jag samtidigt klä på mig?! kallt, haha. åker till min syster ikväll där vi ska äta fondue :D föresten, har äntligen fått tid hos frisören! har jagat dom som en idiot, haha. den 9/10 ska jag få klippa min förbaskade lugg! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0