bittra sanningen

jag får ångest när jag tänker på allt som jag inte har gjort! allt det där om att man ska plugga på lunds universitet för att få en jävla utbildning. sanningen är att nu för tiden spelar det knappt någon roll, för det finns inga jobb! visst är det bra om man pluggar istället för att inte göra något men jag har kommit fram till nu att varför ska just jag plugga? jag trivs bra på mitt jobb och jag hade kunnat tänka mig att stanna där en längre tid och sen kanske startat något liknande själv. sen handlar det om att man måste ta sitt jävla körkort för det är ju något bra att ha i plånboken. jag äger ingen plånbok och jag har inte råd till en bil. men varför inte liksom? ska bara få in den jävla teorin i huet, drar ut på det väldigt mycket om vi nu ska vara ärliga, men jag ska försöka ha det efter nyår. nu är det bara flytta hemmifrån som står på min lista, nu har jag bestämt mig för att när jag fyllt 20 år så drar jag till något eget, har man bara kvar jobbet så ser jag inget hinder. känns nu att man börjar bli vuxen! jag får helt enkelt se detta som en jävla utmaning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0