11 september

goderafton kära bloggnördar! :D
jag har haft ett liv på senaste tiden, därför jag inte skrivit. oj vad jag ljög nu, haha. min dator har bråkat med mig så jag har inte kunnat besöka en enda jävla webbsida på två veckor. har suttit och rullat tummarna! ;p det har hänt en hel del faktiskt. har gått klart min utbildning, verkligen sjukt roligt! börjar nästa helg :) förra helgen var vi ute och festade, väldans roligt hade jag, vaknade upp glad och kry nästa dag, tack allihopa! :D min syster har även blivit något av min sambo, just nu ligger hon och sover i pappas säng, mysigt att ha henne här även om jag vill strypa henne ibland när hon bland annat slänger blött toalettpapper på mig från fönstert, hahaha. åker till mamma och halvpappa imorgon :) sen åker jag till höllviken på lördag för att passa mina favoritkusiner. här rullar det på..

                                   
                                                              glad och lyckig förra helgen
                                                                desutom, titta mitt hår! ;p



Kommentarer
b777

söt du va , najsssig blogg :)

2008-09-12 @ 02:28:14
sarissa

håller med b777, jätte söt

2008-09-12 @ 08:48:41
URL: http://sarissas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0