14 september

söndagsfikan var riktigt mysig :) älskar att vi har våra bestämda dagar. kissade nästan på mig några gånger, haha. väldigt roligt! efteråt hamnade vi på crom? vet inte riktigt hur, haha. satte oss där och tog en öl. man kanske ska börja med detta också? först mezo och sen crom? haha. jennie och jag var jättesäkra på att vår sista buss hem gick 00.10 men vi hade så väldigt fel. var bara för oss att börja promenera hem! ;p ska göra mackor nu och sen försöka ragga upp min kudde. imorgon blir det en tjejdag med jennie och malin. mina planer ser ut så i alla fall! :)

                         


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0