16 september

        goderafton! :D

det känns som att jag gör något av mina dagar även om jag egentligen inte gör det? haha. vaknade imorse av att baby ringde och väckte mig halv tolv, låter jättesent för er men sjukt tidigt för mig eftersom jag håller på att vända på mina dygn för att orka med att jobba natt i helgen :) är så jävla nervös, har övat som en apa hemma hos main och ja, hur det gick kan nog bara hon svara på, haha ;p har fått mina jobbkläder också, börjar äntligen kännas på riktigt! måste bara ner till stan imorgon och köpa byxorna, orka ha kort kjol? haha. var på körskolan också, jag vet inte om det bara är jag som tycker allt är komplicerat? alla frågor är huller om buller. måste dit imorgon också, mitt mål är att ha körkort innan nästa år! nej, nu ska jag mumsa på mitt choklad och titta på filmen darling. malin sa att den sög, men jag brukar ju gilla filmer som är dåliga? haha. berättar imorgon om vad jag tyckte. föresten, en sista sak! jag vet äntligen vad jag vill göra av mitt liv.. har två alternativ. antligen vill jag bli förskolelärare, innan vill jag bli lärare men kom fram till att småbarn är mycket sötare och det blir nog också roligare? tycker malin ska följa sina idéer också så kan vi starta eget, haha. annars vill jag bli frisör. fråga mig inte varför? jag har aldrig klippt någon i hela mitt liv om man inte tänker på alla gånger jag klippt mig själv? äh. anyway, godnatt sötisar.

              



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0