18 september

sitter här i mina arbetskläder, känner mig som en flygvärdinna och mitt nästa plan går till new york. tänk om det hade varit sant, lyxost jag hade varit! sanningen är att jag bara ska ner på kullagatan nu, därför jag har mina arbetskläder på mig, lättare att hitta byxor då. smarthue jag är! jag tror verkligen det sitter en gubbe där uppe och bestämmer vad som ska hända i våra liv. för varje gång jag träffar eller ser dom så är det på ungefär samma dagar. hade inte förvånat mig om det kommer en till trippandes på kullagatan senare. hoppas gammelgubben där uppe är schysst idag! snipp snapp slut, nu var detta inlägget slut.   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0