19 september

kom precis innanför dörren, längtar efter att få lägga mig i min säng! det gick bra idag, över mina förväntningar faktiskt! :) fick panik emot slutet, gammelgubbarna blev fulla och allmänt otrevliga när det inte gick som dom ville. vissa var riktigt roliga, skulle spela med sina kreditkort och hela köret, haha. gick inom crom och träffade mina vänner som festade där, kändes annorlunda att stå där i sina arbetskläder, kände mig som en flygvärdinna, haha. åkte taxi hem, vågade inte gå när det är sent och man själv är nykter! haha. allt blir jävligt mycket läskigare då. roligt att se alla som ramlade utanför crom, haha. man ser allt på ett helt annat sätt när man är nykter. nej, nu ska jag ragga upp min kudde. godnatt!

                 


Kommentarer
jessica

men peppe, det låter som att du alltid e full :P haha

2008-09-21 @ 13:18:11
URL: http://jlethin.blogg.se/
petra

hahahaha, nej inte så jävla ofta längre, helsingborgs uteställe är sjukt tråkiga! :p

2008-09-21 @ 23:44:39
URL: http://angeliya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0