20 september

dom här småtanterna är inte att leka med, bara för att man trevligt nog av misstag släppte in dom i porten så har man dom nu hängandes där nere varje jävla lördag. ringer upp hit och har sig. det är inte vilka tanter som helst, utan jehovas vittne tanterna! bara för att jag var dum och öppnade dörren så blir jag nu inte av med dom. och man kan ju inte skrika och be dom dra åt helvete? dom är ju gamla. anyway :D det jag ville komma fram till var att dom väckte mig, jag som hade tänkt mig en sovmorgon så jag slipper vara trött på jobbet ikväll. ska bara lata mig nu och inte göra ett dugg nu! föresten, behandla inte dina vänner som luft bara för att du tänker på annat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0