21 september

jag tror inte att gud vill att jag ska få sova ut på dagarna nu efter att jag arbetat, fastän jag stängde av varenda telefon som finns i lägenheten så vaknar jag av att min käraste pappa klampar rakt in på mitt rum för att hämta en sak, rycker lite i mig och frågar var jag lagt den. jätte-jävla-snällt! men det var ändå skönt att vakna :) det gick riktigt jävla bra igår, spelade ändå framtills jag skulle gå hem. tror det kommer gå skit bra när jag väll är igång. idag ska jag tvätta, övningsköra och allt det där viktiga. jag har börjat älska söndagar! :D haha. är jag dum i huet? nej, nu ska jag ringa min kära vännina.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0