30 september

sitter och tittar på när sara sminkar sig, hon ska snart iväg till sin massageskola. jag tycker det är väldigt bra att hon går den, hon kan få träna hur mycket hon vill på mig! ;) gick upp 04.45 idag, jag känner mig som en jävla zombie. har sjungit till dolly parton låtar hela resan till malmö för att hålla mig vaken ;p hade tänkt krypa bort till saras soffa sen och lägga mig under täcket och titta på tv tills jag somnar, hade varit jävligt skönt! imorgon ska jag provjobba, är sjukt nervös! but a man gotta do what a man gotta do!

                     


Kommentarer
jennie

hoppas det gick bra på provjobbet snäckan ;D

2008-10-01 @ 11:39:12
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0