tjugoförsta april

nej jag blev inte bortrövad i england, jag kom hem fint och säkert. har bara levt ett socialt liv de senaste veckorna så jag har inte orkat blogga. jag hade gärna stannat kvar i england, trivdes bra där. folket var det trevligaste jag mött, jämför med oss sura svenskar som inte ens hälsar på sina grannar? haha, galen resa annars. det har hänt ganska mycket sen jag kom hem, roligt har jag haft! :) lägger upp alla bilder i ett inlägg senare. för nu ska jag laga mat till mig och beccan. det behövs efter vår gårdag. rebecka fyllde 25 år så det firades. riktigt roligt! :D tack alla.

                                         
                                         
                                         



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0