tjugosjätte april

good morning :) vaknade för ett tag sedan, älskar att sova! igår var det roligt.. och kaos. allting började jättebra, det var ovanligt roligt. men mot slutet hamnade vi på akuten, en kompis till mig hamnade i bråk. när vi sitter där inne så börjar mitt finger blöda och bulta. grät som ett litet barn. tur att vi var på akuten så dom kunde plåstra om mig direkt. undrar när min fingertopp ska läka? min mamma vill att jag syr men det behövdes inte sa dom. ikväll kommer min pappa hem från egypten så nu måste jag städa fint här hemma :) var inte aktiv med kameran igår, fick bara en bild. woala! jag och beckan, haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0