femtonde augusti

min mamma ringde innan nere från spanien och grät, hon saknade mig. awww. så nu åker jag ner till dom på tisdag om allt går som planerat! :D att jag är impulsiv visste jag redan, när jag har bestämt mig för något så händer det grejor fort. det ända problemet jag har är mina kattungar, dom kan inte vara ensamma en hel vecka ;/ får lösa det. ska bli riktigt skönt att komma bort från helsingborg ett tag, roligt att få träffa släktingarna! :) åh. är jätteglad! ska fixa till min utsida nu och sedan dra ner på stan. känns som att jag har tusen saker i huvudet samtidigt. ger mig själv en klapp på axeln nu för att jag köpte en bikini.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0