fjortonde augusti

it all goes down suckers. det har hänt något med min rygg, kan inte sitta, ligga eller gå utan att det är gör ont ;s började igår. det har varit ett helvete på jobbet och imorgon är jag på det igen. roligt.. ska till en sjukgymnast på måndag så det är bara att hålla tummarna på att dom vet vad det är. tycker jävligt synd om mig själv.. klart? haha. ikväll kommer några av mina babes hit, blir film och mys. måste springa, katterna river ner mina gardiner! haha. smek.      ... . . . ... .  det är när de är borta som man förstår hur mycket man saknar dem. hoppas ni har det roligt! love my family. and its a feeling about you to.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0