tionde augusti

hej geeks. kom precis intrillandes med två gigantiska påsar från maxi, idag har nämligen jag storhandlat. går och öppnar kylen var femte minut för att kunna titta på vad jag ska äta.. haha. just nu står korvstroganoff på min spis ;) yumm. i'm love in it. beck börjar också snart tror jag? mys. är ledig imorgon :) har en sån lycklig känsla i hela kroppen, det pirrar i magen. tummen upp för den här dagen! ögonblick ska man spara på, det räcker länge. ska slänga i mig min mat nu innan den bräns fast i plattan. hörs senare, smek.

imorgon åker min familj ner till mina släktingar i spanien, hade också velat följa med. har fått en liten kusin som ska heta angelo :) det ska bli dop för honom, men mamma lovade att ta jättemånga bilder. nästa år ska jag ta ledigt från jobbet flera månader i förväg. saknar dom allihopa! speciellt juana och monica.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0