tjugosjunde augusti

vilken dag.. jag kan inte sluta le. hur jävla larvlig är nu inte jag?! inte för att det finns någon speciell känsla, men bara det där lilla pirret i magen. give me more! har lust att springa turbo fort hem till jennsan och träffa henne lite, har träffat alla nu förutom hon! it sucks. hörde det var kafferep hemma hos henne ;p vårt team och kaffe. gör något?! haha. men jag måste trycka i mig lite mat och sen har jag lovat att göra en sak ikväll. jubblar verkligen av glädje, men har inte hjärta till att komma med ursäkter igen. det är bara för mig att hoppa in i duschen. hasta la vista beby!


love you sis. <3


Kommentarer
Anonym

love u to my sweetiest!

2009-08-29 @ 13:11:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0