andre december

såhär mot småtimmarna så brukar jag ha väldigt tråkigt. finns absolut ingening att göra och det känns som att alla hänger på facebook? vad har hänt med allt och alla? jag däremot slog på stort! började med att jag packade upp allt fynd jag handlat idag.. på ullared.. ni läste rätt! jag och min syster har varit där denna månaden också ;p haha. fast denna gången drog vi med hennes sambo. har handlat nästan alla mina julklappar nu. tummen upp för mig! efter det slog jag på dubbelstort och färgade äntligen håret, det blev att jag la rött i. får se hur resultatet blir snart när jag letat fram min hårfön! haha. annars drar jag över med en brun färg imorgon. sen på allt detta så har jag precis sprayat snö på mina fönster! ja.. vädret i sverige har sneat och vi kommer säkert inte få någon snö så därför tänkte jag att om det inte finns ute så kan vi fejka så mina gäster, kanske lite dumma nog tror det iaf? :D men nu kliar det i fingrarna och jag måste hitta hårfönen. good night nerds.

            
                           syster och jag. ♥



Kommentarer
cristiano ronaldo

shit jag kom i brallan nu, så HETA ni är (ja, jag har gått en svenskakurs)

2009-12-08 @ 18:09:04
kusin fanny

bästa kusinerna i världen :)<3

2010-04-21 @ 16:44:54
URL: http://elinfannyelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0