nittionde december

sitter och försöker klura ut var jag ska få tag på en gran någonstanns? om jag hade ägt en yxa så hade jag gått ut och tagit granen som står på andra sidan gatan, haha. får bli en jul utan gran detta året! man kan inte få allt ;p igår var alla vi vänner på show, en kväll i vegas hette den. riktigt najs och jättegod mat. blev ingen utgång för min del, men kanske ett plus för jag vaknade tidigt idag och är hur pigg som helst! har massa saker jag vill göra! :D detta är min första helg på evigheter som jag är ledig och imorgon ska vi fira julafton med pappsen. den jävlen åker till paris över jul. avundsjuk? jag? nejdå, vem vill fira jul där liksom? haha. men nu ska jag skriva klart alla rimmen till julklapparna! puss på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0