tredje december

mitt resultat av hårfärgen blev inte riktigt som jag tänkt mig. det blev väldigt mörkt och sen röd/lila utväxt? haha. fick höra att jag såg ut som en av tanterna som ligger och steker på mallorca! fun right? haha. fanns inget annat att göra än att handla ny hårfärg och hålla tummarna! det blev snyggt, väldigt mörkt men snyggt. man kan inte riktigt se på bilden under hur det ser ut, när ljuset lyser mot håret så är det mörktrött. yes, jag är nöjd! ska hem till emelie och josse lite nu och trycka i mig några koppar kaffe. puss på er.

                



Kommentarer
rudolf med röda mulen

vill du bli min tomtemor?

2009-12-08 @ 18:07:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0