trettionde december

kom precis innanför dörren, har precis satt igång två maskiner tvätt! vet inte var jag får alla kläder ifrån? har aldrig något att ha på mig men när jag ska tvätta så känns det som jag tvättar för fem personer! haha. ska snart iväg och handla lite dricka inför nyår och hämta mina nya älsklingar på posten! imorgon är det nyårafton?! ett helt jävla år har redan gått. kommer alltid med sånna duma funderingar då som vad har jag gjort för nyttigt detta året? varför gjorde jag inte det? åh så måste jag göra nästa år! alltid samma visa inför nyår. och dessa tramsiga nyårslöften?! inte fan håller man dom heller. glömmer bort dom i slutet av januari. så detta år ska jag inte ha något nyårslöfte, ska satsa allt jag har på att göra mig själv lycklig och glad. tänka innan jag agerar. är jävligt dåligt på det annars! plus, inte lägga ner min energi på personer som får mig att må dåligt. låter väl great? :) nej, ska trycka i mig en macka nu och gå sen. måste vara klar till åtta för då hämtar en kompis upp mig. long time ago babe!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0