första februari

hellu :) kom nyss hem från stan, har varit och tittat på bio. i taket lyser stjärnorna är ingenting jag rekomenderar. men bio behövdes idag, blev ett stort firande för jennsan igår. helt slut idag! låg kvar i sängen till halv fem. haha ångest att man inte orkar gå upp! ;p alla bilder kommer senare, har inte orkar lägga upp dom ännu. snart fyller jag 20 år. min pappa sa innan du kommer aldrig bli yngre än vad du är nu.. perfekt! det jag ville höra, haha. inget som gjorde saken bättre! ;p ska plugga teori nu, snart jävlar :) vet inte om jag kommer klara det på grund av att jag knappt hunnit plugga. men vi får se, kan bara göra mitt bästa! imorgon blir det jobb och sen sushi med casandra kanske. bio också om jag hinner :) kisses.




just the wrong lyrics.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0