london, baby!

nu är det planer på gång, stora planer! nämligen london baby! jag har alltid velat åka dit.
till och med funderat på att flytta dit men det är jag alldeles för feg för, haha. alvin kom precis
hem därifrån så hon frestar mig med allt hennes snack. blir helt galen bara jag tänker på det!
har lagt undan pengar nu så det är bara att boka. :D tittade på priserna innan, sjukt billigt! 
nu är det bara att mixa tummarna och hoppas hoppas hoppas.. hade varit great!

dessa snygga skor köpte alvin därborta.
om vi hade haft samma storlek så hade jag haft
dom nersmuglandes i min väska nu, haha.

 


Kommentarer
jessica

svarar: haha ja helt sjuk är han!

2009-02-25 @ 19:00:46
URL: http://jlethin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0