nionde februari

åh, är helt jävla lycklig! :D trodde aldrig att jag skulle klara min uppkörning. min lärare fick till och med be mig andas så nervös jag var. skrek ett litet hallelulja tjut när han sa att jag var godkänd! har varit ute och kört med jennie i fyra timmar nu. så skönt det är att bara köra runt och runt. körde mathias och saif en runda också. mathias trodde ju inte att jag kunde köra, haha. upp till bevis! ;) lite imponerad blev han allt. ska hämta bilen på torsdag, ska nämligen till min syster på fredag om det inte blir ändrade planer. mys! :) men nu ska jag krya ner under täcket och titta på johan glans film en gång till. herregud. han borde göra en långfilm med björn gustafsson och tiffani. en stor succé hade det blivit och jag hade lätt gått på premiären!

                   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0