sextonde februari

har inte varit något hallelulja skrik på bloggfronten för mig. har haft viktigare saker för mig :) körde ner till min syster i fredags, blev ett besök hos frisören, pizzamys och födelsedagsfest för adnan på kvällen! hur skönt som helst med bil, inget väntande på bussar och man kan köra hem när man känner för det. :D i lördags blev det fest för emelie som fyllde 19 år igår. grattis älskling! <3 väldans roligt var det! så igår vaknade vi till liv vid åtta på kvällen, haha ;p efter det blev det en sväng inom några vänner. blev inget drickande för mig ;p skulle köra idag. och idag har jag varit hos den argsinta doktorn, en sväng inom mamma och nu kom jag precis hem från min snutt malin :) färgade hennes hår, snygging! känner själv att det är dags att fixa min utväxt. anyway, nu ska jag städa upp på mitt rum. kisses!

                      
                                                                           jag och min plutt semir!

                       
                                                      blev ett antal kortspel inblandade också! hahaha.

                       
                                                              hahaha, ja! vi klarade ett helt varv iaf.

                       
                                                     jennie kämpade på, men klarade det till slut! ;p

                      
                                                                              jag & katte! :)

                       
                                                                      födelsedagsbarnet! :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0