sjuttonde februari

känner hur lätt jag kan bli irriterad på folk, hade velat skicka dem till en öde ö. varken mat eller vatten skulle de jävlarna fått! hemsk jag är. ska göra något som får mig på bättre humör nu. nämligen krypa ner i sängen och titta på filmerna jag köpte igår.. 2 gånger.. ja, jag fick beslutsångest över mina pengar och lämnade tillbaka dom men kom tillbaka efter två timmar. tanten bakom disken förstod ingenting och frågade försiktigt om jag inte lämnade tillbaka dom nyss? hehe, jovisst gjorde jag det. fick ljuga ihop en fin historia om att min sambo hade glömt att köpa present till ett barn och nu fick jag leka hjälte i sista minuten, igen! :D hon köpte hela historien, fast med tankte på mina filmval så klandrar jag henne inte!


<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0