tjugosjätte februari

hi hunky. något är fel, jag har kommit in i en jävla sovperiod. jag som älskar att sitta uppe till ett på nätterna, brukar ha sömnproblem? haha. de senaste dagarna har jag somnat tio och sovit i kanske elva timmar. what happend? känner bara nu hur tunga mina ögon är. ligger redan i sängen så somnar nog snart ;p imorgon ska jag på bio premiär och titta på män som hatar kvinnor :) malin försöker få med mig ut på kvällen men eftersom jag ska jobba plus det är löning så tror jag nog att jag hoppar över det ;p sorry bebe. anyway, jag skulle bara ner i stan igår och handla leggings. fast det blir så lätt att handla lite mer när man har fått lön. blev ett par jeans-leggings, t-shirt, klänning, kjol och en jeansklänning :) hel nöjd. ge mig vår nu också så är allt på topp sen! föresten, har äntligen beställt mina bruna linser :D

               


Kommentarer
Emelie

Jeans leggins är så fett nice, man får ju så snygg rumpa i dem också ;D

2009-02-27 @ 14:01:20
URL: http://emeliefotograf.blogg.se/privat


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0