tjugotredje februari

hi cuties. kunde inte sitta hemma idag när jag visste att jag är ledig imorgon. alvin och emelie följde med mig hem efter jobb. körde sen och hämtade mathias, sen blev det mys hemma hos alvin och mathias :) en jävla massa skratt, glass och film. lånade med mig några filmer hem, så ska dega hela natten nu. när jag väl skulle köra hem från dem så kunde jag inte. körde runt i en timme. finns inget skönare än att bara snurra runder med bra musik och rensa tankarna. sånt behövs! ps. jag besökte vårt ställe. godnatt! :x

                          i've made alot of mistakes in my life, but i know i'll make plenty more.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0