tolfte februari

detta är inte min dag. har varit sur och irriterad hela jävla dagen. inte nog med det, kan inte låna mammas bil för att köra till malmö imorgon. bilen har fan sommardäck! haha. mamma lilla. tur så fixades det på annat håll! :) så imorgon kör jag ner efter jobbet. mys. har lust att gå och lägga mig nu.. klockan är halv tio? nörd jag är. anyway, skor ska jag handla imorgon. är helt inne på det där med skor igen. skor gör en lycklig. hur obekväma dom än är, snyggt är bra :D har lagt undan pengar denna månden för en gångs skull. men nu när det inte ska inhandlas något speciellt längre så ska jag lägga lite av det på ett par snygga bruna linser. har alltid velat ha det! i'll give all my love to myself, and now it's lovetime!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0