vilket dilemma..

inte nog med att sverige sänder dåliga tv-serier på dagarna, men var det någon mer än jag som såg melodifestivalen? vad tänker ni jävlar som röstar? om det inte är en tant som sjunger snälla snälla och viftar med handen som att hon medverkade i 50 cents nya video så var det en färgglad regnbåge som sjunger och dansar som att det vore på liv och död. nej tackar vet jag emilia, vilken tur att vissa tog sitt förnuft till fånga där på slutet och slog rätt nummer! sen har vi den där marie. avundsjuka är något man inte ska visa och speciellt inte erkänna. men flickebarnet kan både sjunga och vifta på höfterna i takt till musiken. snygg är hon också, men det värsta med allt.. hon är tillsammans med måns. något som är fruktansvärt irriterande. ni som känner mig vet om att jag alltid haft en crush i måns sen jag såg honom första gången. avundsjuk? jag? inte det minsta! han glömmer henne snart. lugna puckar petra.. andas..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0