femte januari

hahahaha jag är dum i huet! på allvar. kom nyss på mig själv med att jag skrivit fel datum på de senaste inläggen. slå mig någon. iaf, kom nyss hem. frös fingrarna av mig där ute. kan det inte bli sommar snart! detta börjar gå mig på nerverna! slutade tidigt idag så jag, casandra och fatte yrade runder på stan. hittade inte någonting! samma gamla visa, när man vill ha något så hittar man inte ett skit. tittade på tatuering idag också, vill så gärna göra en nu! men har inte bestämt mig riktigt ännu :) let's see. fikade nyss med mina babes. man kommer hem med magkramp varje gång, haha. så jävla roliga! ;p men nu ska jag dregla över mitt kylskåp ett tag. pappa har proppat det fullt med allt jag älskar! :D kisses.

                     
                                                                    en vecka kvar, sen åker vi! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0