tolfte januari

nu har jag äntligen lyckats stänga min resväska! :D tog en jävla tid att få ner allt i den. känns som jag har glömt något? jag är inte speciellt praktiskt när det gäller att packa. blir alltid för mycket av det onödiga! haha. ska snart ta en paus i badkaret, måla naglarna och ha mig! me loooove. töntig som jag är så grät jag en skvätt på jobbet innan. fatte flyttar till umeå på onsdag och detta var sista dagen jag såg henne på ett bra tag. här har ni mig, fröken känslig! anyway, kommer sakna henne! måste sätta igång nu om jag ska hinna med allt. vi ses om en vecka, ha det naaaaajs i sverige! ;)

                    
                                                       det bästa med att flyga är utsikten! me love.


Kommentarer
Sofia

Ja, utsikten är verkligen underbar när man flyger!

Men jag lyckas alltid hamna vid nåt smutsigt, slitet fönster som man inte kan fota ut genom :/

2009-01-13 @ 12:12:27
URL: http://www.cageman.se
jennie

miss u allready hun !

2009-01-14 @ 02:18:20
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0