åttonde juli

äntligen har jag fixat internet till min lägenhet. även om man tror att det inte behövs så är det som en drog. har suttit och betalt en massa räkningar idag, inte det roligaste but a man gotta do what a man gotta do! ;p har fått jättemysigt här hemma nu, väldigt mycket tack vare min familj, jennie och malin :) har fått i ordning allting väldigt fort, på bara tre dagar! har glömt berätta för er om ullared.. det blev en roadtrip! haha. började med att vi körde fel, väldigt fel. hamnade på andra sidan sverige! ;p tog oss tre timmar att komma fram, men det var det värt! jag hade velat åka tillbaka igen. handlade verkligen allt jag ville ha, och det var så billigt. ingea trams saker, bra kvalité! rekomenderar er verkligen att åka dit :)

igår blev det lite mys på balkongen med malin och jennsan :) till slut korkades det upp vitt vin och sen blev det en runda på stan. är så jävla glad att jag har dom två, bästaste bästa! drack rom igår, en jävligt speciell smak ;p haha. iaf, så innan var jag och hyrde filmer och skulle köpa med mig chockladbollar med hasselnötter i, me löve! så när jag står ute på gatan och ska äta detta tramset så spottar jag ut det fortare än.. det var rom i.. en jävla rinande rom röra! hahaha. inget jag rekomenera att äta dagen efter en utgång ;p ska laga middag nu och sen lägga mig på soffan. har fått feber också, passande nu när man börjar jobba imorgon ;) äh. det blir nog bra med det.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0