fjortonde juli

ringde nyss och skrek på en tant angående min hemförsäkring, det där med räkningar är inte min grej. fast det är inte mitt fel att dom skickar papperna till fel ställe?! ;s har varit på dåligt humör ända sen jag åkte buss innan idag. busschaufförer är nog det värsta jag vet. för det första är dom glädjedödare och för det andra älskar dom att jävlas med passagerare. grrrr. har börjat släppa min ilska nu, haha. ska ner i stan och handla lite på apoteket, sen bär det av till kul i juli med mamma, mormor och juan ;p kan väll bli trevligt.. i parken.. i solen.. med alla gamlingar? haha. det bjuds på mat så jag säger inte direkt nej? ;)

imorgon bär det av till göteborg! har tjatat hela sommaren om att jag vill åka till liseberg och nu jävlar är vi på väg. imorgon klockan 09.00 ska vi alla mötas. vi ska stå utanför när dom öppnar och springa in! haha. jag blir som ett litet barn på nöjesfält. kommer bli riktigt roligt! :D wiho. måste logga nu om jag ska hinna.


love you babes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0