nionde juni

jag är djupt besviken på the sims 3. det är alldeles för komplicerat och sånt klarar jag inte av i längden, orka sitta där och gissa sig fram? haha. och det går sjukt segt också. fast det kan bero på att jag har 80 filmer på datorn :$ haha. hur i helvete kunde det bli så många?! fast min pappa har varit hygglig och fixat en ny extra-hårddisk till mig så jag kan lägga över allt där. så får se om jag ger nördspelet en ny chans ikväll för igår slog jag näven i bordet och körde istället hem till jennsan och myste på balkongen med henne och mallan. tur att jag har er två, my angels. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0