sextonde juni

mitt huvud har haft tusen saker att tänka på den senaste tiden, har inte haft en tanke på bloggen. lämnade pappa och agnetha på flygplatsen i lördagsnatt, de skulle åka ner till rhodos och hälsa på min bror. åh! hade så gärna velat följa med :D saknar den fisen. imorgon skriver jag på kontraktet för min lägenhet, ska bli så skönt att flytta. lägger ner all min tid på att planera! ska måla, handla och fixa :) kommer bli super snyggt. sen på eftermiddagen är det kalas för nova som fyller 2 år den 23:e. grattis snutte :) men ska göra en jordgubbs ansiktsmask nu innan jag kryper ner i sängen. lovar att uppdatera lite oftare. good night ppl!

               



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0