tjugonionde juni

kom precis hem från parken, har legat där hela långa eftermiddagen med semir och jennie :) mysigt. om jag hade varit ledig hela denna veckan så hade det varit mitt andra hem. trodde inte solen skulle ta så bra idag men ser nu när jag kommer hem att jag har fått märken, tummen upp för det! :D var och handlade två nya bikinisar idag, hittade en på hm konstigt nog? där brukar aldrig finnas min storlek. lucky me :) men när jag kom hem så såg jag att byxorna är i storlek 34?! hahaha. blir att jag visar lite för mycket av min baksida, haha. ska fixa här hemma nu, ser ut som kaos. sen ikväll blir det nattbad igen. var och grillade och nattbadade igår också :) love it!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0