åttonde mars

det är läskigt hur mycket en film kan skrämma upp en. efter att precis ha tittat på beck så sitter jag som en stel pinne. har kollat i varenda rum nu och kännt på ytterdörren tre gånger. brukar tycka att det är skönt att vara ensam hemma om kvällarna men just nu är jag desperat efter sällskap! ;/ börjar inte förren klockan två imorgon, ska bli skönt med sovmorgon om man inte räknar med att jag får besök på förmiddagen. ska sussa vidare ändå. ;p var meningen att jag skulle köra upp till göteborg imorgon och lämna två kompisar på flygplatsen, men min mamma har fortfarande sommardäck på sin bil och pappa ska till tyskland. jaha? får se hur det blir, haha. ;p blir kanske en roadtrip ändå? hade varit roligt att komma bort från helsingborg lite. längtar som en idiot tills vi åker till london.. och aldrig komma tillbaka. tummen upp för det!

                    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0