femtonde mars

hi people! :) jag har tyvärr inte skrivit blogg på grund av att jag har gått under. sant. jag tror att mer än halva svenska folket har tappat sina hjärnor i köttdisken på ica. hur fan kunde melodifestivalen gå så snett?! jag ringde som en idiot och röstade på min blivande man måns. är man besatt om man har hans röst som sms signal? hahahaha. satt och surade på malins balkong efter det i cirka tre timmar. blev en massa mys där ute tillsammans med henne och semir. <3 föresten, min kropp har fått för sig att strejka mot sömn. sover max fem timmar om natten nu. helt sjukt? imorgon är jag i alla fall ledig. har inga planer, men något ska hända. i vilket fall som helst så får jag inte gå ner på stan. har handlat upp för mycket av mina pengar nu. fick med mig ett par jeans och två klänningar för någon dag sen. känner ångesten krypa i fingrarna. ;p visar bilder på det senare. ikväll blev det mys med m, tittade på beck och lite sånt. :) ska underhålla mig lite till med att skicka sms med töntarna som är i thiland. skrattar bara jag tänker på dem, hahaha. den 25:e åker jag och hämtar hem dem! :) ni får ha det bra, för det ska jag ha! kisses.



Kommentarer
Anonym

ja, duktig peppe :D <3

2009-03-16 @ 11:47:05
URL: http://sanija.blogg.se/
emelie

Haha, Malena tyckte jag var bäst ;D

2009-03-16 @ 14:58:39
URL: http://emeliehenningsson.se/privat
dö inte :D

http://blogg.aftonbladet.se/29137

2009-03-16 @ 15:04:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0