tjugonionde mars

denna helgen har varit great, om vi bortser från vissa händelser i fredags. blev förfest hemma hos sanela, drog sedan in till stan där vi hamnade på crom och sedan harrys. haha, sjukt ställe. roligt mot slutet :) blev efterfest sen, där jag dejtade kudden väldigt snabbt. igår var jag i malmö med min släkt och malin. vi fyller alla år nu samtidigt så det firades med 3 kamp och buffémat. min släkt är jävligt speciell men jag älskar dom ändå, haha. senare på kvällen blev det hemmakväll med x. var helt död imorse när jag skulle upp till jobbet, haha. men roligt hade vi. sjuk dag! ;p borde göra någon nytta nu, adios!



Kommentarer
Anonym

oo redan en ny kille petra ?

2009-04-02 @ 21:25:13
petra

vi är gifta och har 10 barn. något mer du vill veta? :)

2009-07-10 @ 17:59:27
URL: http://angeliya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0