tjugotredje mars

hej snyggingar! :D har varit på bra humör hela dagen. sen att jag har tappat en tallrik, spillt vatten på hela byxbenet eller skämt ut mig för en söt kund har inte med saken att göra. today i'm ms. happyface! det ska hända så mycket nu tycker jag, pirrar i hela magen. ex, på onsdag kör jag och malin till göteborg för att hämta upp våra babes på flygplatsen, ska även träffa hannah, evigheter sen! på fredag blir det fest för hela slanten. ett tag sen nu! och på lördag kör jag och malin ner till malmö för att fira min och min systers födelsedag! :D wiho! sen nästa vecka fyller jag 20 år... hela 20! fyhelvete vad tiden går fort. nästa fredag ska jag fira med vänner och på lördagen åker jag till london! :D hasta la vista baby, here we go!

föresten, höll nästan på att glömma bort det viktigaste av allt! jag har hittat världens finaste lägenhet. eller inte jag, utan mamma och malin! ;p vi ska på visning nu på torsdag. håll tummarna för att jag får den, hade varit helt underbart! :D äntligen börjar saker och ting rulla på tycker jag och sånt gillar vi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0