femte maj

fick precis slänga mig in i bilen och köra till hemmakväll. jag, ms. glömsk hade helt glömt bort att jag hyrde filmer för en vecka sen! tryckte in dom i deras brevlåda. hoppas man kommer undan med böterna ;p haha. är helt kär i akons nya låtar. jävligt synd bara att jag inte kan ladda ner dom! youtube är ingen hit, jag gillar mer när man kan ha låtarna på reepet. tummen upp för det! om ni vill dela med er så släng över det till mig!

                                         grattis till min bebe semir som fyller 19 år idag! :D
                                                            (... klockan är faktiskt efter tolv)


Kommentarer
carolin

ja gör det :) bara skriva till mig hur man gör även om jag ej är vid datorn :P hehe

2009-05-06 @ 15:08:07
URL: http://cna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0