första maj

hej folket :) sitter på jobb nu, har lunch en timme och det finns absolut ingenting att göra. diskuterade precis gårdagen med jennsan. den blev riktigt lyckad. började med att jag och malin skulle ta en drink på hampan och bara mysa lite. till slut hamnade vi på tempel med alla dom andra. brukar inte tycka om det stället men igår var allt på topp faktiskt :) sneade ett antal gånger på vissa personer, äcklar mig. men om man bortser från det så var allting bra. ikväll ska jag nog bara vara hemma, färga min utväxt som ser förjävlig ut ;p ska jobba hela helgen så det får bli en myshelg nu. ska trycka i mig en kaka nu och lägga fötterna på skrivbordet. visst har jag det slitigt? haha.


Kommentarer
Hannah

Synd att du inte kommer på inflyttningsfesten ikväll! :(

2009-05-01 @ 15:08:36
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/
Anonym

hej! känner igen dig! de va du som lurade mig att pilla mig själv i anuset i webcamen för många år sen och printade sen skiten på bild! tack för den, har fortfarande ej kommit över det!

2009-05-02 @ 10:39:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0