tolfte maj

jag älskar helsingborg när det är sol! vi bor i en riktigt fin stad faktiskt :) har varit nere och fikat på mezo hela dagen. invigde min snygga bettan också, alltså min cykel. sen blir det jobb till sena kvällar fram tills på fredag. är äntligen ledig i helgen! :D ska bli så skönt. ska snart trycka ner min röv framför ugly betty och äta nötter ;p fick precis veta av malin att det är melodifestivalen ikväll?! eller ja, semifinalen. måste se den! får bli att jag brummar hem till henne :D får se desperate housewives i repris. 

             


Kommentarer
Camilla

MEN HERREGUD VAD SÖT DU ÄR MÄNNISKA!!!! :O

2009-05-13 @ 23:38:41
URL: http://camillalorentzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0