femtonde november

nu kommer vi tillbaka med det här om att handla! jag måste börja göra en lista om vad jag ska handla. hur gör ni? är det bara jag som tycker det är sjukt svårt att handla? fick panik inne i affären och det slutar med att min söta pappa kommer och hämtar upp mig och så kör vi till citygross tillsammans. bäst att handla med honom, för han vet vad jag vill ha i mitt kylskåp. inte så konstigt kanske, han som har köpt min mat typ hela livet? haha. till sist hamnade vi på burger king. efter ett långt samtal om allt mellan himmel och jord så vill jag bara skriva att jag är stolt över min pappa. tycker mindre om honom när han skrattar åt min burger king krona! inget fel på den.. eller på mig. 20 år gammal? vuxen? jag? släng dig i väggen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0