tionde november

mina fingrar är som isbitar, har suttit utomhus i mer än en timme och snackat skit och skrattat som en idiot med jennsan, emelie och josse. haha vilka minnen man har. pratade om allt mellan himmel och jord. london baby! det var en sjuk jävla resa som vi måste göra om. leva livet lite! ;p haha. innan dess var jag hemma hos malin och myste. den söta jävlen överraskade mig med mc'donalds mat! mums. annars.. har haft överskottsenergi hela kvällen och jag är fortfarande inte trött?! ska laga middag nu och titta på en film. finns inget annat att göra vid denna tiden? i helgen ska vi iaf ut. det behövs! alldeles för länge sedan jag festade till det. ska faktiskt bli riktigt roligt! :) och det verkar som att alla känner samma sak. great! då blir det som bäst. men ska inte nörda mig här längre.


när jag var i london, maj 2009. :D happy me!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0