tionde november

vilken jävla seg dag?! blir aldgrig pigg känns det som. har ändå varit uppe sen klockan nio och tvättat, och helvete vad svårt det var! stod där med boken i handen och försöka tyda hur man startade skiten! jag är inte korkad, men orka tvätta i en maskin som har så många extraval? haha. åkte sedan till min doktor, allt ser bra ut nu och jag behöver inte komma tillbaka förren om tre veckor! finally something great. min mage kurrar, har stoppat falukorven i varmt vatten så den tinar haha, geeee migggg maaat! ska vara lite social nu.. med mig själv? haha. måste hem till mallan också och hämta mina brillor. en hel tv kväll idag ju ;) smek.


har glömt att berätta, jag har klippt lugg.. igen! verry nice.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0